Skip to Content

Splošni pogoji poslovanja pri storitvi montaže

1. SPLOŠNO

Vsi sporazumi, ponudbe in potrditve med stranko in podjetjem Solven Energija d. o. o. morajo biti sklenjeni v pisni obliki. Dodatni ustni dogovori niso veljavni. Pogojev strank, ki odstopajo od naših, ne priznavamo, razen če je to izrecno dogovorjeno in pisno potrjeno.

2. OGLED, MERITVE, PONUDBA IN POTRDITEV NAROČILA

 Stranka je pred pripravo ponudbe dolžna posredovati vse podatke o objektu ali opozoriti komercialista na morebitne skrite ovire. V nasprotnem primeru je stranka dolžna sama kriti morebitne dodatno nastale stroške. Ponudba velja izključno za navedene pozicije, količine in opise. Pred potrditvijo naročila mora stranka preveriti vse opise, količine in vrednosti v ponudbi. Kasnejših nejasnosti po dobavi se ne priznava in ne morejo biti predmet reklamacije.

Veljavnost ponudbe je, razen če ni navedeno drugače, štirinajst (14) dni od njene izdaje. Z izdajo nove ponudbe se v celoti preklicuje vsaka prejšnja ponudba. Plačilo ponudbene ali predračunske vrednosti pomeni, da stranka potrjuje pravilnost naročila, se strinja z vsemi elementi ponudbe, sprejema plačilne pogoje ter izjavlja, da je seznanjena s celotno vsebino Splošnih pogojev poslovanja.

Vse spremembe naročila so možne najkasneje en (1) dan po plačilu ponudbene/predračunske vrednosti ali po potrditvi naročila, in izključno v pisni obliki. Kasnejših sprememb se ne priznava; za njih ima podjetje Solven Energija d. o. o. pravico izdati dodatni račun, ki ga je stranka dolžna poravnati v roku, navedenem na računu. Podjetje si pridržuje pravico do tehničnih sprememb v izdelavi zaradi konstrukcijsko-tehničnih zahtev ali tehničnih predpisov.

Če ni določeno drugače, stranka jamči za točnost vseh podatkov, ki jih posreduje. Solven Energija d. o. o. jamči za točnost podatkov, ki jih pridobi z lastnimi meritvami. Kadar stranka odda naročilo preko telefona, spletnega obrazca, elektronske pošte ali faksa, sama odgovarja za morebitne napake. Stroški, nastali kot posledica teh napak, bremenijo izključno stranko.

3. CENE IN PLAČILO

Podjetje Solven Energija d. o. o. si pridržuje pravico do spremembe cen, če se spremenijo količine, mere ali katerakoli druga dejstva, ki so podlaga za izračun cene. Popusti se ne seštevajo. Akcije so izvzete iz popustov. Če ni drugače navedeno ali določeno, veljajo cene v evrih (EUR). Cene ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), ki bo zaračunan in prikazan posebej v računu, v predpisani višini na dan izstavitve računa.

Naročnik lahko izvede plačilo na transakcijski račun podjetja Solven Energija d. o. o. ali z neposrednim plačilom na sedežu podjetja Solven Energija d. o. o.

Naši računi so plačljivi, kot je navedeno na računu, oziroma najkasneje v osmih (8) dneh od datuma izstavitve računa, razen če ni drugače dogovorjeno in pisno potrjeno s strani Solven Energija d. o. o.

Podjetje Solven Energija d. o. o. si pridržuje tudi pravico do prilagoditve cen in pogodbenih obveznosti v primeru izrednih razmer na trgu, kot so ekonomske krize, motnje v dobavnih verigah, epidemije (npr. COVID-19), znatna nihanja cen surovin ali druge nepredvidljive okoliščine, ki lahko bistveno vplivajo na stroške, dobavne roke ali izvedbo pogodbe. V takšnih primerih lahko izredne razmere spremenijo ali razvrednotijo prvotne pogoje pogodbe ter cene, navedene v ponudbi, če so se tržni pogoji vidno spremenili.

 Če stranka zamuja s plačilom in tega ne more opravičiti z razlogi višje sile, lahko podjetje zaračuna zamudne obresti v skladu z veljavno zakonodajo. Menice in naročilnice ne predstavljajo podlage za naročilo niti ne služijo kot zavarovanje plačila.

4. DDV

Splošna stopnja DDV znaša 22 %.

Za vgradnjo v stanovanja do 120 m² ter stanovanjske hiše do 250 m² se uporablja znižana stopnja DDV v višini 9,5 %.

V skladu s 54. in 54a. členom Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1_PIZDDV-NPB14) stranka s plačilom ponudbe potrjuje, da se lahko uporabi znižana DDV stopnja 9,5 %, ker gre za:

• stanovanje, ki je del socialne politike in ne presega 120 m² uporabne površine v večstanovanjski stavbi (uporabna površina predstavlja seštevek bivalnih prostorov);

• stanovanjsko hišo, ki je del socialne politike in ne presega 250 m² uporabne površine v enostanovanjski stavbi (uporabna površina predstavlja seštevek bivalnih prostorov).

V primeru poznejše ugotovitve, da je stranka posredovala neresnične podatke, stranka soglaša, da bo poravnala razliko v ceni, nastalo zaradi razlike v obračunu DDV (namesto 9,5 % se obračuna 22 %), ter vse pripadajoče stroške, ki nastanejo z ugotovitvijo pristojnega inšpekcijskega organa.

Če je stranka davčni zavezanec, mora že ob naročilu posredovati točne podatke, vključno z ID številko za DDV. Naknadne spremembe podatkov ter kasnejše zavrnitve računa na tej podlagi se ne priznavajo.

5. PLAČILNI POGOJI

Plačilni pogoji so definirani na sami ponudbi/predračunu.

6. DOBAVA IN DOBAVNI ROKI

Dobavni roki se določijo na podlagi vsebine ponudbe oziroma predračuna, ob upoštevanju zasedenosti poslovnega procesa. Okvirni dobavni rok je naveden v ponudbi. Dobavni roki začnejo teči po dokončni potrditvi ponudbe s strani kupca. V primeru, da po potrditvi ponudbe posamezno blago ni več dobavljivo ali je dobavljivo v daljšem roku, kot je navedeno v ponudbi, si družba Solven Energija d. o. o. pridržuje pravico odstopiti od pogodbe. V takem primeru družba Solven Energija d. o. o. ne prevzema nobenih odškodninskih obveznosti, kupcu pa se brez obresti povrnejo morebitna že plačana sredstva.

Kupca se o terminu montaže obvesti pisno ali ustno, najmanj dva dni pred začetkom del. Če se ob montaži ugotovi neskladnost ali nepripravljenost objekta, se dobavni rok ustrezno podaljša.

Kupec s podpisom prevzemnega zapisnika oziroma montažnega zapisnika potrjuje, da je bilo blago dobavljeno skladno s ponudbo/predračunom ter da je bila vgradnja izvedena kakovostno. S tem kupec potrjuje, da je Solven Energija d. o. o. v celoti izpolnil svojo obveznost po ponudbi/predračunu in da iz tega izhajajo vse pripadajoče pravice.

Dvig ali odpremo blaga je mogoče opraviti v času uradnih ur na sedežu podjetja Solven Energija d. o. o., Industrijska cesta 6, 2270 Ormož.

Odgovornost za blago, pripravljeno za odpremo, preide na kupca tri delovne dni po našem pisnem obvestilu o obveznosti prevzema blaga.

7. PRIDRŽANJE LASTNIŠTVA

V primeru, da stranka ravna v nasprotju z določili pogodbe, zlasti v primerih zamude s plačilom, ima podjetje Solven Energija d. o. o. retencijsko pravico na še ne vgrajenem blagu (pravico, da blago vzame nazaj). Po zaplembi blaga je Solven Energija d. o. o. upravičena unovčiti njegovo vrednost, razliko do polne vrednosti blaga pa – skupaj z morebitnimi dodatno nastalimi stroški – zaračunati stranki.

8. GARANCIJA ZA ODPRAVO NAPAK

Garancijska izjava

Proizvajalec, podjetje Solven Energija d. o. o., oziroma prodajalec (v nadaljevanju »garant«), kupcu zagotavlja garancijo za brezhibno delovanje izdelkov, ki so del prodajnega programa prodajalca. Garancija velja na ozemlju Republike Slovenije.

Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti garanta za stvarne napake. Datum izročitve blaga je naveden na garancijskem listu, podatki za identifikacijo blaga pa so razvidni iz računa.

Garant kupcu zagotavlja, da bo v garancijskem roku, najkasneje v 45 dneh od dneva prejema servisnega zahtevka, brezplačno odpravil napake v materialu ali izvedbi izdelka. Če bo potrebno, bo izdelek skladno s to garancijsko izjavo in zakonskimi določili brezplačno zamenjal.

Garancija garanta zavezuje tako pod pogoji, navedenimi v garancijskem listu, kot tudi pod pogoji, ki jih garant navaja v svojih oglaševalskih sporočilih.

V primeru garancijskega popravila se garancijski rok podaljša za čas trajanja popravila. Podaljšanje garancije se uveljavlja na podlagi servisne dokumentacije, iz katere je razvidno trajanje popravila.

Garant zagotavlja vzdrževanje izdelka, dobavo nadomestnih delov in dodatne opreme skladno z veljavno zakonodajo. Za zamenjan izdelek ali bistveni del izdelka garant izda nov garancijski list.

Stroške transporta garant krije največ do višine stroškov javnega transportnega sredstva (pošta). Garancijsko jamstvo je prenosljivo in ni vezano na prvega lastnika.

Garancijski rok:

Garant jamči za lastnosti in brezhibno delovanje izdelka v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga končnemu uporabniku. Izdelek lahko vsebuje več komponent z različnimi garancijskimi roki.

Uveljavljanje garancijskega zahtevka

Garancija velja le ob predložitvi originalnega računa in potrjenega garancijskega lista.

Ob oddaji servisnega zahtevka je potrebno navesti številko računa ali katerega koli drugega dokumenta (odpremnice, ponudbe ipd.), na podlagi katerega je mogoče nedvoumno določiti izdelek, ki je predmet zahtevka.

Za naročilo rednega servisa je odgovoren izključno kupec oziroma uporabnik energetskih sistemov katere nudimo in vgrajujemo (sončne elektrarne, zalogovniki, toplotne črpalke, polnilne postaje za e-vozila, rekuperatorji, klime...).

9. MONTAŽNA NAVODILA IN POGOJI ZA OPRAVLJANJE STORITEV

Dodatna dela, ki niso zajeta v ponudbi/predračunu, a so nujna za dokončanje del (npr. morebitna gradbena in zemeljska dela, oplesk, opaženje, postavitev odrov, odvoz stare opreme, najem dvigala, odstranitev spuščanih stropov ipd.) in jih ni bilo mogoče predvideti, gredo v breme kupca in se dodatno zaračunajo.

Kupec je dolžan pred začetkom montaže seznaniti se z načrti in potekom del. Po začetku vgradnje opreme (npr. napačna lokacija opreme) nestrinjanje z izvedenimi deli ne more biti predmet reklamacije, zato dodatno nastali stroški bremenijo kupca.

Stranka mora pred montažo odstraniti vse ovire, ki bi lahko motile nemoten potek montaže, zagotoviti prost dovoz do objekta, prehodno stopnišče in druge dostopne poti ter ustrezen dovod električne energije. Prav tako mora poskrbeti za zaščito ljudi, materiala in delovnega okolja. Pri montaži, ki traja dalj časa, mora stranka zagotoviti prostor za shranjevanje orodja, ki mora biti zaklenjen.

Stranka mora biti prisotna na lokaciji montaže vsaj pred začetkom in po koncu montaže. Po dokončanju del se šteje, da je stranka prevzela vgrajeno opremo; v nasprotnem primeru se blago šteje za prevzeto brez napak in pripomb.

Podjetje Solven Energija d. o. o. skrbi za redno interno usposabljanje monterjev, da se zagotovi kakovostna izvedba montažnih del.

10. OSTALI POGOJI

Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v naših prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih.

11. REŠEVANJE SPOROV

Če v sporazumu oziroma potrditvi naročila ni dogovorjeno drugače, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju. Kljub temu si podjetje Solven Energija d. o. o. pridržuje pravico uvedbe sodnih postopkov tudi na drugih pristojnih sodiščih.

Splošni pogoji poslovanja so objavljeni tudi na spletni strani podjetja Solven Energija d. o. o.

Splošni pogoji poslovanja pri poslovanju v spletni trgovini in dobavi materiala brez montaže

Splošni pogoji poslovanja preko spletne trgovine – Solven Energija d. o. o.

1. Uvod

Ti Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju »SPP«) urejajo pravice in obveznosti med podjetjem Solven Energija d. o. o. (v nadaljevanju »prodajalec«) in kupcem (fizična ali pravna oseba, v nadaljevanju »kupec«) pri nakupu blaga preko spletne trgovine.

Naročilo preko spletne trgovine pomeni, da kupec v celoti soglaša z vsebino teh SPP in z vsemi navedenimi pogoji nakupa.

2. Podatki o podjetju

  • Naziv: Solven Energija d. o. o.
  • Sedež:  Industrijska cesta 6, 2270 Ormož
  • Matična številka: 7383509000
  • ID za DDV: SI88568644
  • Kontakt: 070 770 919 lastnik

3. Obseg ponudbe

  • Vsa blaga v spletni trgovini predstavljajo ponudbo za nakup, ki ni zavezujoča, dokler prodajalec ne potrdi naročila.

  • Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen, zaloge, specifikacij blaga in opisov brez predhodnega obvestila.

  • V primeru napak v opisu ali ceni prodajalec ni odgovoren in si pridržuje pravico do popravka ali odstopa od naročila.

4. Sklop naročila in sklep pogodbe

  • Naročilo se odda preko spletne trgovine s klikom na »potrdi naročilo«.

  • Kupec prejme avtomatsko potrditveno sporočilo, ki še ne pomeni sklenitve pogodbe.

  • Pogodba je sklenjena šele, ko prodajalec pisno ali elektronsko potrdi naročilo.

5. Cene, DDV in stroški dostave

  • Cene so v EUR in ne vključujejo DDV, razen če je označeno drugače.

  • Velja DDV v skladu z zakonodajo (22 % ali znižana 9,5 %, če so izpolnjeni pogoji).

  • Stroški dostave so posebej navedeni in se obračunajo na podlagi teže, količine ali razdalje.

6. Plačilo

  • Plačilo je možno preko spletnih plačilnih sistemov, bančnega nakazila ali po dogovoru neposredno ob prevzemu.

  • Do plačila in potrditve naročila ostaja blago v lasti prodajalca.

  • V primeru zamude s plačilom ima prodajalec pravico zaračunati zakonske zamudne obresti.

7. Dostava in prevzem

  • Dobavni roki se začnejo šteti po potrditvi naročila in prejemu plačila (če je plačilo predhodno dogovorjeno).

  • Dobava se izvede na naslov, ki ga kupec navede.

  • Prodajalec ni odgovoren za zamude, ki so posledica višje sile, motenj v dobavni verigi ali drugih izrednih okoliščin (npr. epidemije, krize, naravne nesreče).

  • Kupec je dolžan prevzeti blago ob dostavi. Odgovornost za blago preide na kupca ob prevzemu ali treh delovnih dneh po obvestilu o pripravljenosti za prevzem.

8. Višja sila in izredne razmere

  • Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe dobavnih rokov, cen ali pogodbene izvedbe, če nastopijo izredne razmere na trgu (epidemije, krize, motnje v dobavnih verigah, podražitve surovin, vojne, naravne nesreče).

  • V takšnih primerih se kupec strinja, da so prvotno dogovorjeni pogoji in cene lahko prilagojeni sorazmerno dejanskim spremembam stroškov ali izvedbe.

9. Dodatna dela in montaža

  • Vsa dodatna dela, ki niso zajeta v naročilu (npr. gradbena dela, oplesk, postavitev odrov, odvoz stare opreme, najem dvigala), so bremenijo kupca in se dodatno zaračunajo.

  • Kupec mora pred montažo odstraniti ovire, zagotoviti prost dostop, električno napajanje, varnost ljudi in materiala ter prostor za shranjevanje orodja.

  • Po končani montaži se šteje, da je kupec prevzel opremo brez pripomb, če ni izrecno prijavil napak.

10. Garancija in reklamacije

  • Garancija velja le ob predložitvi originalnega računa ali potrjenega garancijskega lista.

  • Garancija krije materialne in proizvodne napake, ne pa poškodbe zaradi neustrezne uporabe, montaže ali transporta s strani kupca.

  • Garancijski rok se podaljša za čas trajanja popravila.

11. Odstop od pogodbe

  • Kupec lahko odstopi od pogodbe v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (14 dni za standardno blago, razen izdelkov po meri).

  • Stroški vračila blaga so na strani kupca, razen če blago ni ustrezalo naročilu.

12. Varstvo osebnih podatkov

  • Prodajalec obdeluje osebne podatke kupcev v skladu z GDPR in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

  • Osebni podatki se uporabljajo izključno za izvedbo naročila, računovodstvo in obveščanje o naročilu.

13. Omejitev odgovornosti

  • Prodajalec ne odgovarja za neposredno ali posredno škodo, ki nastane zaradi nepravilne uporabe blaga ali montaže, razen v primeru namerne malomarnosti ali prevzetih obveznosti po zakonu.

14. Splošno

  • Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh SPP, pri čemer nove različice začnejo veljati po objavi na spletni strani.

  • Sodišče v Celju je pristojno za reševanje sporov, razen če ni dogovorjeno drugače.